بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باخت استقلال به داور و بازیکنان نا آماده اش!

http://www.vip.irfreeup.com/do.php?img=5261

در دیداری که با توجه به کمبود مهره و نا آمادگی بازیکن اصلی بخصوص در خط هافبک کمی برای هواداران و فوتبالدوستان عدم نتیجه گیری استقلال قابل پیش بینی بود،منتهی اگر بازیکنان استقلال کمی بیشتر دقت میکردند و اشتباهات داوری نیز در این بازی به اوجش نمی رسید  می توانستیم حداقل بازنده این دیدار نباشیم.
به هر حال استقلال در هفته دوم در حالی بازی حساس و سرنوشت ساز خود را به سپاهان واگذار کرد که نبود یک بازی ساز در میانه میدان بازهم کاملا توی ذوق هر فوتبالدوست و کارشناسی میزد!
اشتباه وحشناک خسرو حیدری که در این دیدار به دلیل تنها بودن در نیمه اول و عدم هماهنگی با بازیکنان کناری حود در دو نیمه از پر اشتباه ترین بازیکنان زمین به شمار می آمد سپاهانی ها توانستند از اشتباه این بازیکن با تیز هوشی تمام به گل اول خود دست پیدا کنند و شیرازه استقلال را نیز ازهم بپاشانند.
یکی از نقاط منفی و غیر قابل هضم این دیدار از نظر ما نیمکت نشینی آرش برهانی توسط امیر قلعه نویی بود!استفاده نکردن از آرش برهانی تنها بازیکن سرشناس روی نیمکت استقلال در این دیدار که استقلال با کمبود مهره دست و پنجه نرم می کرد کمی عجیب و تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسید.با اینکه فرهاد مجیدی در نیمه اول و مدت زمانیکه در نیمه دوم حضور داشت خیلی پر تلاش و زحمتکش و با تعصب بازی کرد اما امیر قلعه نویی با بیرون کشیدن وی و آوردن فردین عابدینی که اصلا به کار این دیدار نمی آمد حنیف را به نوک خط حمله برد تا از ضربات ایستگاهی و قدرت سر زنی این مدافع خود استفاده کند.منتهی بعد از دقایقی با بیرون کشیدن عمران زاده و تعویض معقولانه تر امیرخان  با ورود نظری استقلالیها شکل و شمایل بهتری به خود گرفتند و در نهایت توانستند یکی از گلهای خورده را جبران کند و چندین موقعیت دیگر را نیز از دست بدهند!
در این دیدار استقلالی ها با وجود آنکه موقعیتهای بیشماری بدست آوردند اما نتوانستند بیش از یک گل به سپاهانی ها بزنند،در آنطرف اصفهانی ها در یکی دو موقعیتی که بدست آوردند صاحب دو گل شدند.بهتر است بگوییم سپاهانی ها از یک موقعیت نصفه نیمه خود (کاشته ای که امید ابراهیمی به تیر دروازه رحمتی کوبید و اصلا ربطی به دو گل برتری سپاهان نداشت!) به استقلال دو گل بزنند،اما پسران آبی از کلی موقعیت مسلم گل فقط توانستند به یک گل دست پیدا کنند!
نکته:از ابتدای بازی و ترکیب دو تیم مشخص بود که استقلالی ها در هر دو جناح توانایی همیشگی خود را نخواهند داشت.خسرو حیدری به دلیل آنکه یک خط عقب تر آمده بود به تنهایی جناح راست استقلال را از آن جنب و جوش همیشگی انداخته بود.
تلنگر:فصل قبل در بازیهای که استقلال با کمبود بازیکن در بین مدافعین خود روبرو میشدند،امیرقلعه نویی با جابه جای امیر حسین صادقی و یا  پژمان منتظری در حالی موفق و مستحکم نشان می دادند و موفق بودند که خط هافبک خلاق و جنگنده تیم اجازه آمدن فشار کمتری روی مدافعین میشدند و در نتیجه در اکثر بازیها تغییراتی از این دست در استقلال جواب می داد.
منتهی در لیگ سیزدهم استقلالی ها به دلیل آماده نبودن هافبکهای وسط خود و نیز نداشتن بازیکنی چون جباری برای پخش کردن توپ و انتقال مطلوب آن از خط دفاع به نقاط مختلف زمین،در این دیدار باعث شده بود که استقلالی ها علاوه بر مرکز میدان از زهردار بودن هر دو جناح خود تا حدودی کاسته شده ببینند.همین امر باعث شده بود که استقلالی ها نتوانند بعد از اشتباه مهلک خسرو حیدری که منجر به دریافت گل زود هنگام اصفهانی ها شد خودشان را خوب جمع جور کنند و لاجرم در نهایت و در ادامه بازی چشم به ضد حملات و خلاقیت فرهاد مجیدی  و ضربات ایستگاهی بدست آمده که بر خلاف بازی اولشان از تمامی آنها توسط آندو تیموریان موقعیتهای خطرناک و نیمه خطرناک ساخته شد،داشته باشند!



نظرات شما عزیزان:

نگار
ساعت19:35---11 مرداد 1392
باختند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 5 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته دوم,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com